Sissejuhatus

Väga vahva, et oled sattunud meie blogisse - tere tulemast! Oleme üks juhuslikult kokku sattunud seltskond, keda seob TalTech ning loovuse ja innovatsiooni õppeaine. Just selle viimase raames on valminud ka see blogi. Kuna tegemist on loovuse ja innovatsiooni õppeainega, kus uued ja põnevad ideed lendavad pidevalt uksest ja aknast sisse, siis ei oska me hetkel ette ennustada ka, mida kõike võite siit hakata leidma. Aga alustaks kõige lihtsamast. Kes me üldse oleme?

Esiteks, kes on Mihkel?

Hei ja hopsti! Mina olen Mihkel, täitsa pöline saarlane ja muidu vahva sell! Olen turunduse eriala 3.kursuse tudeng. Ise ka imestan vahest, et olen nii kaugele jöudnud. Ütleksin enda kohta, et olen paras Hunt Kriimsilm, kellel on mönikord rohkem kui 9 ametit, aga neid asju mida ma teinud pole, on ikkagi jube palju. Mulle meeldib kangesti korraldada pidusid ja igasuguseid muid üritusi, sest kohapeal ma ei suuda püsida. Koguaeg üks särts ja rahutus sees, aga suudan end enam-vähem vaos hoida igapäevaselt. Kehtib vanasöna: Alguses ei saa vedama, pärast ei saa pidama. #vöbin


Foto: Mihkel Lõuk



Aga Greete?

Mina olen Greete ning olen ettevõtluse ja juhtimise 3nda kursuse tudeng TalTechis. Olen sündinud ja kasvanud Tartus. Kogu oma elu olen olnud väga aktiivne erinevate hobide ja huvidega, eesotsas 8 aastat muusikakooli klaveri erialal, kuus aastat tantsu, 9 aastat koorilaulu, natuke kunstikooli ja palju muud. Hindan ausust, töökust, luksust ning samuti armastan korda. Minu jaoks on kõige olulisem mulle kallite inimestega veedetud aeg ning need mälestused, mis nendest hetkedest meelde jäävad. Seda silmas pidades meeldib mulle ka korraldada erinevaid reise, pidusid ja niisama koosolemisi, millest ka teised saavad rõõmu tunda. Kuid üle kõige meeldib mulle inimesi aidata, muusikat kuulata ning uusi oskusi omandada.

Foto: Greete Vint



Kristina?


Armastan inimestega suhtlemist - ükskõik kas võõrad või omad. Töötan igapäevaselt värbajana ja õpin TalTechis 3. kursusel ettevõtlust ja juhtimist. Olen tegelenud juba väiksest peale koorilaulu ja rahvatantsuga. Olen paras aktivist, kellelele meeldib korraldada ja organiseerida. Samas on minus olemas ka täielik laiskvorsti külg, kes päev otsa ainult Netflixi ees võiks istuda.


Foto: Kristina Laurits





Milline inimene on Liis?


Ema, abikaasa, tütar, õde, üliõpilane, töötaja, saarlane samas Kiilikas. Olen väga sotsiaalne ja alati ettevõtlik olnud, see viga tundub et saadab mind kogu elu. Alati on rohkem projekte töös kui aega. Hindan väga oma kodukohta ja kogukonda ja soovin sinna ka panustada. Tööalaselt olen tegutsenud ja tegutsen müügi ja arenduse alal - tööd tuleb teha ja unistada tuleb suurelt, see üldjuhul tagab ka edu.


Foto: Liis Mäekivi








Aga Nell Natali?

Mina olen Nell Natali, turunduse 2. kursuse tudeng. Kooli kõrvalt töötan juba 2 aastat turundusspetsialistina ning tunnen, et see ongi see “minu asi”, kuhu saan suunata kogu oma hea kirjutamis- ja analüüsioskuse. Olen terve elu olnud väga sportlik ja käin peaaegu iga päev trennis - tegelen tennise, rannatennise ja poksiga ning tihti veedan nädalavahetused tennise- või rannatennisevõistlustel. Samuti naudin tohutult tervislikult toitumist ja kokkamist ning kõik tervisega seonduv on minu jaoks meeletult põnev. Inimesena olen töökas, rõõmus, põhimõttekindel ja püüan alati jääda iseendaks. Elus olen siiani järginud põhimõtet, et kui ma midagi väga tahan, siis on kõik võimalik.

Foto: Nell Natali Kivi



Kokkuvõtteks

Ehk selle kursuse lõpuks leiame veel midagi, mis meie tiimi seob peale ülikooli.
Stay tuned!


 



Kommentaarid

Populaarsed postitused